Aku Manusia

Foto saya
-manusia abnormal -peminat haiku yang dah ditranslate bm -selamanya budak yang masih belajar -tiada penyakit yang berkaitan krim hydrocortisone -dan kadang geek -sekian.

Jumaat, 16 Ogos 2013

Jurnal IV

Hari Isnin ni aku dah start kelas, dan memanglah line kat tempat aku belajar tu sangat laju untuk aku update blog. Sebenarnya aku punya laptop rosak. Dan baru je elok. Ok . Aku tahu ini alasan paling annoying bila update blog lambat.  Aku ada dua,tiga cerpen dan beberapa puisi sampah untuk aku publish but still aku rasa sangat malas untuk cucuk pendrive etc.etc. dan tempek benda tu kat sini. Mungkin dalam masa beberapa hari, mungkin minggu atau tak mustahil untuk beberapa bulan lagi aku akan publish karya aku yang seterusnya.

…………………bunyi angin bertiup dan daun bergesel serta cengkerik(?)………………………



Cukup. aku sebenarnya tak tahu nak tulis apa.



Terima kasih bagi yang menggagahkan diri membaca.

 Sampai aku menulis lagi. May Allah Bless Us.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan